Jaha... Nåväl... Vad gör det om hundra år...

Aja det bidde då ingen seger igår trots ledningar hit och dit... Malmö spelade helt enkelt för trögt och invecklat... Men det var en sån match som ingen kommer att minnas om några dagar... Jag kan ärligt säga att jag inte har ett enda klart minne från den... Förutom att jag träfffade Josefine och Tord i pauserna... Resten e mest en dimma... Något hände ute på isen men jag pratade mest med Tina... Så rolig var den matchen typ...

En STOR eloge till Victor Svensson dock som i mina ögon jobbat sig upp något enormt de senaste matcherna... Och så kul att han fick göra sitt första poäng för säsongen!!

I övrigt...

Fokusspelarna:

Patrik Hersley... Hmmm, tja han kan bättre... Spelar bättre än i början av säsongen. Spelar med mer självförtroende och kraft, men igår räckte det inte till och vid Västerås 3-4 mål hade han nog somnat... En 2a blir betyget.

Nichlas Hardt: Han smäller på och smäller på och krigar... För det mesta... Ibland står man dock som en fågelholk och undrar varför i hela fridens namn han gjorde si och så... Men en nice uppvisning annars och en 3a blir betyget...

Nya tag imorgon mot Borås då...

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0