Dags att starta upp igen

Ja sådär en 1/5 in i säsongen eller något *hehe* Jag (Therese) har verkligen inte haft tid med blogg på sistone, men men nu gör vi ett försök=)

Igår tog Malmö emot Mora... Jag var sen till matchen om kom väl 3n 5 minuter in i första perioden. Då ledde Malmö redan med 1-0. Efter ett par minuter(Jag hade knappt hunnit hänga av mig ytterkläderna) stod det 3-0 och lyckan var enorm... Men säg den lycka som varar. I andra perioden kom Mora ut... Men var var Redhawks??? Dom verkade sitta kvar i omklädningsrummet, eller så var alla så fokuserade på fotbollen (Där jag, som inte e speciellt förtjust i fotboll) gladdes åt att Malmö förlorade;)

I alla fall så slutade matchen 4-4 efter full tid och jag suckade inombords... Vad f*n hände????? Kollektiv sömnsjuka???

Men i ärlighetens namn så e det en gammal klyscha men den stämmer många gånger... Att leda med 3-0 och just tre- noll, efter första perioden är farligt... Ingen garanti alls... 2-0 hade varit lättare... Eller 4-0... Men itne 3-0... Jaja fånigt jag vet men det ligger nog något i det...

Nåväl... Fokusspelarna då...

8 Patrik Hersley: En ganska dålig match av Patrik, som förra säsongen skämde bort oss med en massa poäng och kanonmatcher... Han har inte riktigt... Eller rättare sagt... Långt ifrån... Kommit upp i fjolårets standard... Dock e hans brytning i mittzon och friläget som det ger ett skolexempel. Och när han satte 5an i sudden räddade det han betyg... Så... 2,5 slutade det på

44 Nichlas Hardt: Den danska dynamiten smäller fortfarande högt... Han kämpar och går på i vartenda byte... Och även om ha inte gör det så är han fokuserad ut i fingerspetsarna alltid... En stark 3a!

På onsdag e det dags för nästa hemma match... Leksand=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0