Malmö- Västerås 4-3 /Therese

Ja vad ska man säga? *ler stort* Det här msåte vara en av de skönaste segrarna den här säsongen... Det satt låååångt inne och klockan gick vääääääääldigt sakta i tredje. Men grabbarna höll undan och kämpade verkligen för varandra. Tror INTE jag skrikit så mycket som jag gjorde när Nichlas Hardt satte 4-3 på returen efter ett skott av Patrik Hersley. Då sa jag till Anna: "Det är sånt som kallas samarbete!"

0-1 och 0-2 e... Ja jag vet inte hur jag ska säga... Men sättet de målen kommer till på är rent bedrövligt... Då trodde jag ärligt att matchen var över... Men sen... Oj, vad fel jag fick!!! Och glad för det e jag :D

Rinkens kung igår var dock THOMAS WALLGREN!!! Utan tvekan... Han kan bara han vill den grabben....

Okej... Så till fokusspelarna...

Nichlas Hardt: Ja vad finns det att säga??? Vilja vilja vilja! Dansk dynamit kan smälla högt:D Målet ser skumt ut men men... Det bedöms korrekt så det tackar vi för;) Betyg.... 3-4

Patrik Hersley: Tja... I första perioden undrar jag om han ens var på banan... Vände och vred och kom ingen vart...  Fel pass på felpass och suck och stön från mig :( MEN... Sen var det som om lugnet infann sig hos honom och allt gick bara rätt! Två assist e inte helt fel=) Betyg.... Nja... 3... MEst för att jag e snäll=)

Nu e det dags för jobb... Med ett leende på läpparna efter 6 poäng av 6 möjliga den här helgen :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0