Mora borta/ Therese

Ja vad ska man säga??? Ärligt talat en hyfsat jämn match. Lite trevande Malmöspel vissa gånger men samtidigt var det inte något av lagen som stack ut speciellt... Matchens utropstecken finns det nog inget i Malmö tyvärr... Okej... Morten Green som offrar sig för laget och måste ha ont i morgon *hehe*Annars hoppas jag grabbarna skärper till sig mot Aik hemma på tisdag! Då vill vi ha tre friska=)

Ja och om vi då ser till det stora hela så måste jag väl om jag nu verkligen ska det... Utse Patrik Hersley till matchens back! Har lite extra koll på honom ju. Han höll förvisso på att skicka pucken i eget mål men fick revansch sekvensen efter och därmed e det misstaget förlåtet:D Han gillar ju som sagt att "komma i andra vågen" och det gjorde han även här... Retur från målvakten och Patrik bara rakar in den...

Efter matchen såg han mer än lite besviken ut... Gillar vinnarskallar det ska jag erkänna... Så länge det inte går till överdrift, men han har rätt i det han säger att Moras mål e riktiga "skitmål" och att de måste skärpa sig...

Men nu undrar jag om det är någon som vet... De refererade flera gånger till honom som Svensk- amerikan???? Stämmer det??? Visst han har kanske amerikanskt påbrå med tanke på efternamnet, men e det någon som vet konkret?? Det var iaf en nyhet för mig :O

I alla fall... Kort och gott så får Patrik Hersley en 3a i betyg. Varken mer eller mindre... Han gjorde sitt jobb och så fick han gjort ytterligare ett mål vilket drar upp betyget:) KEep up the good work Patrik...

Sov gott allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0