Idag gäller det..../ Therese

Ja så var det dags att ta emot Aik hemma idag... Okej jag säger inte det här negativt... eller tja det blir ju negativt hur man än vrider på det men min magkänsla säger mig 2-5... Fråga mig inte varför, men med tanke på läget i laget, med avstängningar och skador så ja.... Vi får hoppas de lyckas hypa Babyhawks version 2 då så folk gå man ur huse för att se Hökarna.

Angående Carl Söderbergs avstängning... OM det nu beror på uttalandet han gjorde i fredags så... Tja vad säger man... Det såg ut som om han sa det med glimten i ögat och ärligt så var det ju, precis som du sa Daniel, Tomas Sandström som började spekulera i att Calle kanske behövde någon rutinerad räv för att ta bort lite av pressen.... Men i vilket fall som så är det klumpigt av Calle... Vi får hoppas han tar detta på rätt sätt och ger järnet nästa match!

Saknar Marcus Olsson... Ibland e det så att man inte saknar kon förrän båset är tomt och Olsson e väl lite den typen... Han gör sitt jobb och sticker inte ut men när han e borta märks det!

Fokus lär ligga på Hersley idag oxå... Hoppas på att Hardt oxå spelar, annars får Anna och jag hjälpas åt med analys efter matchen angående Hersley...

Nej nu var det dags att göra vid sig=)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0