Aik Borta och VIIIINST/ Therese

Jag ska börja med att säga att det var oerhört sköna poäng!!! Det behövdes verkligen efter senaste tidens oflyt.

Matchens mål måste ju helt klart vara Victor Svenssons 1-4. Han skjuter. Målvakten släpper retur och Svensson tar den själv... Snyyyyyggt!!!

Lite humor i det hela. Hersleys efternamn... Hur ska det uttalas? Tydligen, om man nu ska tro Viasat *hehe*, så har Patriks mamma ringt och påpekat att det ska uttalas "Härrsley" och inte som många vill ha det "Hörrsley". *hehe* Ärliugt tycker jag det e ett klurigt namn;)

Men men hur skötte han sig då? Jodå rätt hyfsat för att vara på bortaplan. Några tabbar helt klart men helt klart en väl godkänd match. Jag tycker att han e stor i sitt spel. Lite onödigt att brottas med sin namne i Aik dock... Och en önskan e att han kanske använde sin kropp lite mer fysiskt. Dock en stark trea i betyg tycker jag:)

Hardts 0-1 e häftigt... *hehe* En studspuck... Den e riktigt grann:). Härligt att se att han var lite på sitt vanliga fysiska humör:). Och farten var där men han kan mer:)

Nu e det snart nannetime!

Synes på onsdag i Arenan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0